mydrawingsandmylife

Alla inlägg under december 2013

Av eleonore - 3 december 2013 19:46

Halloooj! Som ni säkert redan vet så är det tredje december idag, alltså dags för lucka nummer 3!
Kände att jag ville pynta "luckorna" så att det inte ser så tråkigt ut, so did I.
Har suttit och jobbat med ett collage till SO som ska redovisas imorgon (!!) och har haft musikprov, suck. Fick däremot veta att nästa vecka så kommer jag bara gå fram till ca 11:30varje dag den veckan, alltså mer tid till att göra andra saker, kunna rita och blogga mer, win win.
Tycker det börjar bli så mysigt med allt julpynt och blir mörkt tidigt och sånt, väntar bara på snön nu då, mysstämning deluxe!
Bästa med jul och vinter är när det e kallt ute, man är ledig och kan krypa ner i sängen, se en bra film och dricka varm choklad, perfekt asså.

Nu har hon fått tomteluva!
Nästa lucka kommer imorgon efter kl.18 ungefär.

Ha det mysigt i december vädret!

Av eleonore - 2 december 2013 20:39

Halloj! Nu är det ju faktiskt december månad, och vi börjar räkna ner till jul! Och som jag skrev i lördags så ska jag göra en julkalender! Skulle börjat igår men stod och sålde på en mässa med min mamma i söndags och den börja 12 och sluta 16, när jag väl va hemma (runt halv fem) så skulle bilen lastas ur och när det var klart så skulle jag äta! Och när jag ätit så vart jag så sjukt trött och störtade bokstavligen rakt ner i sängen, klockan 19!!
Så idag kommer både lucka 1och 2.
Ps, Ha inte så höga förväntningar, kommer bara vara bilder som jag ritar.

Lucka nummer 1!
Inte så kul ännu

Lucka nummer 2!
Hår och hudfärg.

Lucka nummer 3kommer upp imorgon vid ungefär samma tid skulle jag gissa.

Kram

Presentation

Hej! I denna bloggen kommer jag att blogga om vad jag tecknar och hur jag gör, kommer även vara lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vem Mark Crilley är? Vad tycker du om honom då?
 Ja absolut! Han är grym!
 Ja, men tycker inte han är så bra.
 Nope

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards