mydrawingsandmylife

Alla inlägg den 16 december 2013

Av eleonore - 16 december 2013 20:56

Mah brain! It hurts. Men btw, har fått reda på betygen i matte och NO ämnena. Slutade halv tolv idag och gick runt i gallerian med en kompis. Men har hunnit med att teckna lite idag.

Där var alla luckor jag glömt. Heh

Ignorera hur glad jag ser ut, heeeh.
När jag gick runt och ego pica min kompis ba "jaha, ego pics ska det va också!" yeep det ska det!
Kolla in hennes fina blogg förresten!
wilmajosefinejonsson.blogg.se

Så ja. Det jag skrivit är "Come on skinny love just last the year. Come on skinny love what happened here?" som är två olika delar av låten Skinny love av Bon iver. Jätte fin låt.

Presentation

Hej! I denna bloggen kommer jag att blogga om vad jag tecknar och hur jag gör, kommer även vara lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vem Mark Crilley är? Vad tycker du om honom då?
 Ja absolut! Han är grym!
 Ja, men tycker inte han är så bra.
 Nope

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards