mydrawingsandmylife

Alla inlägg den 5 december 2013

Av eleonore - 5 december 2013 23:00

Halloo! Asså guud vad det blåser! Höll på att blåsa bort när jag skulle gå 10meter bort till mammas bil. Har varit en lång dag idag och jag är trött! Har BARA haft work shopp idag, vilket va bra!
Men har ni några låtar som ni kan relatera till eller känna igen er i? Jag har väldigt många. Hehe. Men tänkte iallafall tipsa om några låtar och band jag tycker e bra.
Börjar med band:
1. Skillet
2. Linkin park
3. Pierce the veil
4. Three days grace
5. Papa roach
Dessa band anses enligt samhällets normer vara "emo band", håller väl inte riktigt med. Det är ju rock liksom. Men alla tycker ju olika.
Låtar:
1. Monster av Skillet
2. A match into water av Pierce the veil
3. Hero av Skillet
4. Last resort av Papa roach
5. Pain av Three days grace
Dessa låtar anses vara deprimerande och sånt, men ja. Jag lyssnar på dem för att jag kan relatera till lyricsen.

Dags för lucka nummer 5nu då.

Lucka nummer 6 kommer nog att komma upp innan 15 imorgon eftersom att jag kommer vara hemma från skolan pga stormen (bussar som ställts in och min mamma vill inte köra när det är 30skm/m)

Btw, varför döper dem stormar till namn?! Man blir ju inte rädd när man hör Sven liksom, låter som en gammal farbror liksom. Aja. Va försiktiga om ni ska ut imorgon!

Presentation

Hej! I denna bloggen kommer jag att blogga om vad jag tecknar och hur jag gör, kommer även vara lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vem Mark Crilley är? Vad tycker du om honom då?
 Ja absolut! Han är grym!
 Ja, men tycker inte han är så bra.
 Nope

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards