mydrawingsandmylife

Alla inlägg under november 2013

Av eleonore - 30 november 2013 23:45

Helloo! Har äntligen redovisat 3steg i ALLA stegämnen= mer tid till att rita och blogga!
Så igår va jag på sleepover party, så kul vi va på laserdome, sjukt kul men lyckades springa in i en vägg ._.
Btw, idag har jag faktiskt ritat. Och det är något jag har tänkt på länge. Vet inte hur jag ska förklara det utan att bli för personlig,men ska försöka.
När man känt sig nere ett längre tag så kommer man tillslut inte känna igen sig själv, och kan känna sig som ett monster och känner inte igen sug själv.
Låten Monster av Skillet tycker jag beskriver ganska bra, ångesten över att inte kontrollera det och att känna det som att det är något sin styr över en.
Tog bilder efter hand som jag ritade, så det e lite processbilder.

Ps: Fram till jul kommer jag ha en julkalender där jag ritar en del av en bild och på julafton så får ni se resultatet, börjar imorgon!

"Monsters are real, they live inside us. And sometimes they win"

Av eleonore - 13 november 2013 14:22

Heyy! Asså det är så längesedan jag blogga! Skolan tar ALL tid, speciellt när jag vart sjuk mkt den senaste tiden. Så har inte hunnit med att rita och kunna blogga, om ni vill ha lite oftare uppdatering så kan nu följa mig på instagram :_mangadrawings
Står just nu och väntar på bussen, därför jag har tid. Men hadevara föreläsningar och seminarier idag och inget Work shop pass, vilket suger.
Men i helgen så ritade jag! Och har kommit på hur kul det är att rita händer!

[Bild]

Första handen jag ritat

Presentation

Hej! I denna bloggen kommer jag att blogga om vad jag tecknar och hur jag gör, kommer även vara lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vem Mark Crilley är? Vad tycker du om honom då?
 Ja absolut! Han är grym!
 Ja, men tycker inte han är så bra.
 Nope

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards