mydrawingsandmylife

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

lucka nummer 17

Av eleonore - 17 december 2013 22:56

Så rörigt det har varit idag. Skulle få betyg i SO ämnena och i engelska, vart bara den lilla detaljen att vi inte fick någon speciell tid som vi skulle komma utan man fick själv springa och kolla ifall det var ledigt. Suck. Men har slått in alla julklappar till mina kompisar idag.
Tänkte göra Holly jolly holiday christmas tag eftersom att det är jul om 1vecka exakt.
1.Favorit julfilm:
A christmas carol.
2. Är du på styglistan eller snälllistan?
Gör du dåliga saker ibland, men tror att jag oftast är snäll. Så snälllistan.
3. Ett pinsamt julfoto:

Eftersom att jag bloggar från mobilen så var detta den ända julbilden jag hae som inte är så jättesmickrande.
4. Har du nånsin haft en vit jul?
Ja, tror det iallafall.
5. Var firar du oftast jul?
Firar det hemma.
6. Spela eller sjung din favoritlåt:
Ja, eftersom att jag inte vill att ni ska bli döva så skriver jag bara vad den heter, Tänd ett ljus av någon jag inte vet.
7. Öppnar du några presenter på julafton?
Öppnar alla julklappar då.
8. Kan du alla jultomtens renars namn?
Nope. Kan Rudolf, sen tar det stopp,
9. Vilken jultradition ser du mest fram till detta året?
Att se Kalle Anka.
10. Är din julgran riktig eller plast?
Alla är plast.
11. Vilken är din alla tiders favorit jul mat och jul godis?
Julmat: löksill
Julgodis: knäck
12. Var ärlig, gillar du att få eller att ge presenter bäst?
Tycker det är roligast att ge. Gillat när jag kan göra någon annan glad och extra kul är ser näe den personen inre förväntat sig det.
13. Visa din fulaste jul klädsel!
Inte en aning, plus orkar inte gå och leta upp och fota.
14. Vad skulle vara din drömplats att åka till på vintern?
Typ Norrland, så mycket snö!
15. Har din familj något speciellt julrecept du gillar att hjälpa till med?
Antingen lussekatter eller knäck.
16. Är du pro på att slå in presenter eller failar du upprepade gånger?
Mitt emellan, blir ju ibte fantastiskt fint men inte åt skogen heller. Bestäm ni!

Julklapparna till mina kompisar som jag slog in idag.
17. Bästa julminnet?
När vi fick reda på vem som var jultomten.
18. Vad fick dig att förstå sanningen bakom jultomten?
Mamma försa sig.
19. För du nyårslöften? Håller du dem?
Detta året har jag faktiskt. Ska försöka att hålla det.
20. Vad gör julhelgen speciell för dig?
Min pappa är hemma hela dagarna och att man äter typ samma sak flera sagt efter julafton.

Vet inte ifall man gör sånna hör tagar på bloggar eftersom att jag bara har sett det på Youtube. Men gjorde det iallafall.

Höll på att glömma luckan idag. Men som tyr var så gjorde jag inte det.
Vet inre när lucka nr.18 kommer upp imorgon beror också på när jag slutar.
Hoppas att ni är nöjda med detta lite längre inlägget och kommentera gärna ifall jag ska göra fler tagar eller någor annat ni tycker.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eleonore - 25 januari 2014 15:07

Nu var det jusjukt längesedan jag blogga! Sorry för det. Men har inte haft någon inspiration och har inte vetat vad jag skulle blogga om, vet jag inte nu heller men måste lägga ut något iallafall. Plus att hade en inlämningsuppgift i historia där vi ...

Av eleonore - 29 december 2013 23:23

Har ni varit och shoppat på mellandagsrean? Jag var igår och idag. Igår köpte jag 3 tröjor från H&M och födelsedagspresenter. Och idag köpte jag 2byxor från New Yorker och 1 kort kappa från H&M. Men tänkte visa några av de bilder jag ritat den sena...

Av eleonore - 25 december 2013 00:02

GOD JUL ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR! Fick ni något fint? Jag fick minidator, Xqisit hörlurar och Victoria secret bodymist och bodylotion, bland annat. Har varit så mysigt idag, sov inte allt för länge heller, mahaha. Lägger in bild på allt jag fick och ...

Av eleonore - 24 december 2013 00:58


Bättre sent än aldrig! Men har haft fullt upp idag, har vart och satt blommor på gravar, handlat, gjort julgodis (nomnom) och har sett klart The nightmare before christmas, så bra. Men nu är jag trött som Gud vet vad? Sista luckan kommer nog upp gan...

Av eleonore - 22 december 2013 22:36

Som ni märkt så har jag inte lagt upp några luckor sen den 17, för att jag har glömt det och inte haft tid. I onsdags så bytte jag julklapp med min bestie, i torsdags var jag och julhandla hela dagen (efter jag slutat) och i fredags var jag också och...

Presentation

Hej! I denna bloggen kommer jag att blogga om vad jag tecknar och hur jag gör, kommer även vara lite om mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vem Mark Crilley är? Vad tycker du om honom då?
 Ja absolut! Han är grym!
 Ja, men tycker inte han är så bra.
 Nope

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards